تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟
سرخط خبرها

استقلال بدون مرادمند به مشکل می‌خورد؟

  • کد خبر: ۱۹۹۰۴۸
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
استقلال بدون مرادمند به مشکل می‌خورد؟
استقلال در روزی که محمد حسین مرادمند را در اختیار ندارد با ۱۱ بازیکن نام آشنا که در بازی قبل به میدان رفتند، مقابل فولاد قرار خواهد گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام تغییرات آن چنانی نسبت به بازی قبل در ترکیب استقلال ایجاد نخواهد کرد. با توجه به اینکه تنها غایب استقلال در بازی با فولاد مشخص است و محمد حسین مرادمند نمی‌تواند دراین بازی برای استقلال به میدان برود، تکلیف ترکیب استقلال تا حد زیادی روشن است و سرمربی استقلال از نفراتی بهره خواهد گرفت در بازی‌های اخیر بیشتر در ترکیب استقلال حضور داشته است. طبق آخرین تمرینی که استقلال در تهران انجام داده، این ترکیب برای استقلال مقابل فولاد متصور است.

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، امید حامدی فر، آرش رضاوند، ابوافضل جلالی، کوین یامگا، مهرداد محمدی،  گوستاوو بلانکو.


در عین حال زبیرنیک نفس و یا آرمان رمضانی می‌توانند وارد ترکیب اصلی استقلال شوند، اما به احتمال زیاد جواد نکونام مقابل تیم سابق خود همین بازیکنان را وارد ترکیب اصلی تیمش خواهد کرد.

نکته حائز اهمیت درباره تقابل استقلال با فولاد این است که حریف استقلال در این بازی در ۹ بازی که درلیگ برتر پشت سرگذاشته فقط ۴ بار موفق به گلزنی شده و ۱۷ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده که آمار بسیار ضعیفی است.

لازم به ذکر است که استقلال و فولاد عصر شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد راس سعت ۱۷:۴۵ مقابل هم قرار خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->